Studentfest på ingång!

Imorgon åker jag till skolan tidigt som attan!
För en biljett till studentfesten och en förfest med the one and the only kitty måste jag bara ha! :D Temat är "M" och smart som man är har jag funderat ihop en RIKTIGT BRA outfit :3 Can't wait :3
Det sorgliga är att biljetterna börjar säljas 07.40, och min buss hemifrån är framme runt .08.00. Så istället för att gå upp normal tid, så måste jag pallra mig upp en timme tidigare än vanligt, och sedan vänta i medieteket i omkring en timma.
Men vad gör man inte för  sin bästa kompis och partyn? ;)

Kommentarer
Postat av: Kittan

BRA babe!!! Fick du tag i ngn biljett? I HOPE SO!!!

Ses vi imorgon? <3 dina presenter väntar!

2009-02-06 @ 20:42:45
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Studentfester brukar vara ganska sunkiga. Köp en dunk hembränt och festa i någons lada istället. Där får man ha på sig keps och kräka utan att skämmas.

2009-02-06 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0