Totally alone. Så tomt.

Nu har sabina åkt hem, efter en jävligt spejsad och rolig halv vecka.
Tiden har bara paserat förbi mina ögon, vem är det som hela tiden stjäler tiden? Give it back to me.
Men vi har haft så sjuukt kul! Massa Ben & jerry's, film, mys och fest.
Och anledningen till att jag vågar äta Ben & Jerry's i skål, är att som estet måste man prova sig fram till provokation, tydligen lyckades jag :D


romantisk middag med räkor och vitt vin.



   

Är vi tjocka eller vad? Sjukt gott ialla fall, jag önskar att jag var sjuk, så att jag hade anledning till att åka till affären och köpa en Ben & Jerry's.

Sen blev det fest med Kitty och Hanna. Föret blev sjukt lyckat, sedan blev det kanske lite för mycket alkohol, så det slutade .. lite mindre bra för vissa, plus att Kitty stukade foten, tror vi.

     


Kommentarer
Postat av: Kittan

Åååå en så jävla bra kväll! Vi får åka upp till Sabina och festa med henne, okej?! :)

2009-03-09 @ 10:58:03
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0