vissa borde inte bli lärare.

Nu har vi precis avslutat vår kortaste dag i veckan, egentligen skulle vi sluta 10.30, men våra hjärnor blev till grönsaker. Så vi fick sluta ungefär en halvtimma tidigare. Men jag vet inte om vår kortaste dag är så jävla positiv, vår nya lärare är en blandning av sömnpiller och apati. Vi sover och dregglar.
Jag har aldrig varit med om någon som är ändå så högt utbildad och ändå brinner så sjukt lite för sitt ämne!
Orden bildas till svarta bläck klumpar och är allmänt oläsliga.

Nu väntar vi bara på att matsalen ska öppna,och jag är hungrig som en ..

Kommentarer
Postat av: Felli

Du sa det väldigt bra. Ett tag undrade jag om jag sov eller var vaken.. kände inte någon skillnad.. jag tycker tisdagar har blivit hemskare än måndagar.. det är illa alltså!

2009-03-03 @ 12:31:42
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/
Postat av: Kittan

Haha, naaaaaaaaw!

död åt honom

2009-03-03 @ 13:09:02
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0