Återförening

Efter att ha varit spårlöst borta i ungefär en vecka, så återfann jag nu mina kära solglasögon! Om jag ska vara ärlig å har de gömt sig i min väska, som jag har haft med mig och kollat i varenda dag. Hur lyckas man? Jag är ialla fall nöjd med att ha fått tilbaka de. <3



Nu ska jag in till tandläkaren och borra ett fint hål i underkäken. Efteråt kommer jag inte kunna äta på några timmar sa de, jag kommer bara dreggla och se allmänt retarded ut, Härligt! Ser fram emot det.
Ikväll blir det fest. <3

Kommentarer
Postat av: felli

Stackars dig moe! men man får tänka positivt.. bättre fylla på tom mage ^^

2009-05-15 @ 13:53:12
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0