Dan före dan före doppare dan..!

Modevisningsveckan! Äntligen! Hela trean har gått ut på just denna vecka, det är ungefär som ett barn som ivrigt väntar på att få slita upp sina julklappar på julafton, det är helt sjukt. Textilarna kan liknas vid julklappsbarn, positivt tror jag. Jag gillar julen.
Jag måste säga att jag är sjukt nöjd med min koregrafi! Det blev sjukt mycket bättre än vad jag hade trott att den skulle bli, teater-och danselever, jag älskar er!

Och sen får jag inte glömma min vackra uppenbarelse till syster! Så söt när hon skuttar och stannar för att posa på catwalken, jag känner att dethär kan bli det bästa nånsin!
Ge mig onsdag nu och låt den vara för evigt! Ungefär som att vi vill ha lördagskväll hela veckan!


Kommentarer
Postat av: felli

Jag sitter här med lite tårar i ögonen.. jag kan inte fatta att det är imorgon och att vi är så sjukt duktiga!! Fan va bra vi är allihop! <33333

2009-05-19 @ 10:24:44
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0