Dan före doppare dan..!

Modevisning, imorgon. UNbelivable, det var dagen som aldrig skulle komma. Den var så långt borta, men nu är den här. Imorgon är det dagen D. Under hela trean har vi förberett oss för denna dag, bara för en enda dag. Nu är det snart över, det känns lite som en besvikelse.
Min bror tog massvis med kort idag på genrepet, men det känns lite som att avslöja om man lägger ut de ännu. Vi tar det i övermorgon, imorrn är det studentfest! Bad taste it is! Jag ska nu leta upp det fulaste jag har, eller snyggaste kanske. Jag gillar att chockera.

Jag och Laura har spelat Go super Model, jävlars vad jag ägde. Jag gjorde även ett "vem i Go super Model är du?"- test, tydligen var jag Alex. Jag är stolt.

Imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0