Det är fredag, jag är nykter och jag pluggar

Vad har hänt med partey-moe? Nykter, en fredag? hehe. Visserligen var det fest igår, valborg, den ultimata parteydagen. Mina kära corona and lime <3 Det är det FINASTE man kan dricka. Blev även lite vin och väl ute på krogen fick jag en Rosa panter, som skulle varit en Cosmopolitan om inte asian hade sugit.

Hursomhelst är det inte så att jag har valt att stanna hemma idag, jag har tvingat mig själv. Jag måste bekämpa mina arbeten, särskilt mitt jävla satanism-arbete som aldrig blir klart. Sedan väntar projektarbetet runt hörnet. 11 maj klockan 16.00 skall allting vara klart. Allt. allt allt allt.
Vi beräknar att supa ner oss totally den veckan. Sitta på uteserveringen, kanske pratandes om hårdrocksbarn i magen eller allmäna kk:s. Alltid bra!

Kommentarer
Postat av: Felli

Hahaha (A) det kommer bli mutant barn med tanke på hur mycket alkoholic vi ska få ner oss!!! MEN ÄRLIGT VI SKA FIIIIRA STOORT!!

2009-05-02 @ 12:54:32
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0