Lite småbilder från modevisningen

















Jag måste säga en än gång att jag är så sjukt nöjd över hur bra modevisningen gick. Jag är så nöjd med valet av film, Alice in Wonderland ( då temat för vår modevisning var just "film"), valet av modeller (två danselever, en teaterelev och min lillasyster som tidigare upplevt kamerans sköna lins) och valet utan låten (MGMT- kids)
Jag lyckades på något vis få med min egna stil i kollektionen (Gulligt möter klass och porr...?) samtidigt som kläderna fick en Haute couture - känsla. Jag är fruktansvärt stolt, jag vill göra det en gång till.
Jag ber stilla böner till betygsgudarna, snälla ge mig ett högt betyg på projektarbetet. Och då innebär inte VG ett högt betyg, oki?

Kommentarer
Postat av: Kittan

Du var så BÄST! :)

2009-05-25 @ 10:09:31
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Madelene

Åh va kul! jag hade precis min första modevisning för skolan igår :)

2009-05-29 @ 10:27:40
URL: http://meddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0