My hands want to party all the time

Hemkommen från tandläkarn, i levande skick, tror jag.
Jag fick order om att gapa så stort jag kunde, ungefär som en trött lejon mamma
"du är en JÄTTEDUKTIG lejonmamma!" sa tandis.
Jag är stolt.
(och ja, jag har en fruktansvärd sprutskräck, sen skulle den jävlen in i min käft och spruta sitt äckliga domningsmedel över halva min mun)

Ialla fall sitter jag och förstör som vanligt. En skål med choklad och mangosorbet glass! <3 Jag känner hur hålen pickas ner i mina tänder. Moe <3 tandis
vid nio tiden ska jag till tessi och felli, det blir en härlig utekväll, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: felli

det är inte varje dag man får festa med lejonmamma ahah ;D Hell yeah!

2009-05-15 @ 19:12:59
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/
Postat av: Kittan

Hoppas du har det skoj din lilla fis.

Vi ses imorgon=) Love you, hej okej hejdå.

2009-05-15 @ 23:48:03
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0