Oj vilken jävla helg!

Vilken partyhelg! Att jag är nöjd!
Igår fick jag ett sms från min kära vän Felli, som frågade om jag inte ville hänga med ut till B&B. Jag hade tänkt att plugga, vilket jag EGENTLIGEN borde ha gjort, men det är bara andra maj en gång om året. Plugga kändes inte helt okej.
Jag hade egentligen ingen dricka, men felli kom fram till att vi kunde ragga upp någon ute som kunde bjuda oss på dricka. Visst tänker man, sånt händer inte. Man BLIR INTE bjuden, det händer bara inte.

Vi kom fram till att Jaana har varit på toan på B&B och kladdat
Felli: Moa.. tror du Jaana har varit här?
Moe: Jaa.. kanske.. vadå?
F:här står.. "simlångsdalen suger" tror du Jaana har skrivit det?
M: Det låter som om en finne skulle skriva nåt sånt
F:Men Jaana bor väl inte i simlångsdalen?
M: Naaeeeh.. hon bor i Smålandsstenar..

Väl ute på krogen, efter att ha mött roligt folk, så hittar vi en man som dricker rödvin, och en sån måste man ju gå fram till. I början tyckte han itne vi var så intressanta, men när vi sa att vi är designers och ska flytta till Milano, eller London för att plugga mode så åkte plånboken fram. En varsin öl till designerna! Och 25 000 kronor, det tjänar vi på en dag ungefär.
Ölen tog slut och även vår pratgladhet, "vi ska bara gå ut och röka, kommer snaaaaart"

In på BM och hittar en ny man, som känner igen mig.
Mannen: Du har gått på stenstorp!
Moe: Naeeeehh.. jag gick på Getinge
Mannen: STENSTORP GICK DU PÅ!
Moe: Jaaaa, steenstooorp! Där gick jag!

Mannen bjöd på öl och efter det en rosa panter. Hittade även en fin pojke som bjöd på tequila rose och en cosmopolitan :*



Gårdagen var så lyckad! Och vi lyckades få till oss massa drickor! Hur bra är man inte?
Tack Felli :*

Kommentarer
Postat av: Felli

Underbart skrivet! Tack själv babe:*

2009-05-03 @ 13:42:27
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/
Postat av: Jaana

Haha ni är ju störda :P

2009-05-03 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0