PAN!K

Allting står mig upp över öronen, jag har tusen saker att göra. Alla bollarna är i luften och jag håller på att tappa dem om jag inte ser upp med tiden.
Jag vet varken in eller ut, bak eller fram. Upp eller ner. Vad var det jag skulle göra? Var är Kerstin? Funkar overlocken? Tryckjävel. Finns det vita knappar? Blir det bra om man gör såhär? Passar korsetten? Kan du komma upp imorgon och prova skjortan? Efter provet då? Bodyn? AAAAH jag måste ha foder till min sista kjol. Finns det  bara vitt foder!? Skulle vi inte beställa rött foder? Har det beiga bomullstyget kommit? Inte det, nähä.

Åh, jag funderar starkt på att knapra ADHD-piller i helgen. Det sägs att de innehåller en liten dos amfetamin, så att man orkar hålla sig vaken i några dygn. Nu ska jag ara hitta ett dampbarn som jag kan sno piller från, hehehheheheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0