Satanismen dödar mig inifrån.

OoOH, jag hatar att jag alltid skjuter upp mina arbeten till sista sekunden!
Allting görs hastigt, men det är lixom ändå värt.
Just nu predikar jag satanism, ett tolv sidigt arbete som.. suger.

Men jag kan inte släppa att gårdagen ägde, jag kommer leva på denna nöjdheten ett bra tag!
Nästa helg blir fullsmockad av kollektionen, som ska in på måndag, den 11 maj. Men helgen därefter... ojojoj, ag känner på mig att jag ska försöka slå rekord på att bli bjuden på drinkar. Felli kommer nog att joina mitt förslag. Designers it is!

ÅÅÅH JAG VILL BARA LEKA LÖRDAGSKVÄLL HELA VECKAN!

Kommentarer
Postat av: Felli

11:an och the corner ffs ;D

2009-05-04 @ 19:46:07
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0