Sporty-moe.

Efter att ha fått enormt många klagomål från mina läsare om brist på uppdatering kommer nu här en snabbis, huehue.

Jag har gått och blivit en sporty Moe, det vill säga, jag går upp tidigare på morgonen och promenerar 50 minuter innan jag äter min frukost. Kan ju låta otroligt overkill i vissas öron, men jag är ganska nöjd med mig själv. Efteråt går jag hem och förstör, exempelvis genom att hitta en liten bit smörgåstårta i kylen, Men den var ganska god faktiskt.
Man blir ju så mycket piggare och kan sova bättre på nätterna! Bullshit.
Jag vaknar varje morgon och tänker "är jag inte lite sjuk idag?" Och när jag kommer fram till att jag faktiskt inte ÄR sjuk, så tänker jag "men jag kan chilla IDAG?"   Men duktig och målmedveten som jag är går jag upp och utför min morgonpromenad.

Nu är det fan inte långt kvar till vår sista  modevisning, vår visning av våra kollektioner. Helt sjukt vad de här tre åren bara har susat förbi. 6 Dagar kvar idag :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0