sture på stan och Ben & Jerry's

Helt underbart, lektioner ute på Halmstads gator.
Jag planerar att komma försent, få en macka och kila vidare till mitt otroligt hårda jobb och dricka kaffe.

Ikväll kommer Felli, Therese och Anna Hellström hem till mig på Ben & Jerry's afton <3 Hur mysigt blir det inte?
Vi bestämde oss för tre glassar, men kan inte bestämma vilka det ska bli.
Chunky monkey blir det ialla fall.

På tal om Ben &Jerry's, så åt jag Wich för första gången igår. Helt okej glass, men jag blev lite besviken faktiskt. Jag trodde den skulle vara godare än så. Men det är häftigt att säga att man faktiskt har smakat den nu, finally.



Ytterplagget är snart klart, bara tio knappar som ska på nu.
Mönsterkonstruktionen är snart klar den med, bara lämna in vissa skisser och så vidare.
Jävla arbetsmiljö arbetet kommer nog bli kopierat från wikipedia. hiihih.
Idrotts fördjupningen är inte påbörjad.

HÄRLIGT N'ÄR SLUTET ÄR NÄRA OCH INGET ÄR GJORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0