No djurrättsaktiviteter for moe.

Efter att ha haft kontakt med en djurrättsaktivist under några veckor, och även träffat honom för lite diskussion för vad vi ska dra igång igen, får jag idag reda på att jag inte är välkommen in i djurrättsaktivistgänget, för mitt framtida yrke, Polis.

"Okidoki. Isåfall måste jag meddela att vi inte kan ha något samarbete dessvärre. Poliser är de rikas och djurförtryckarnas förlängda arm och hantlangare, som vi på intet vis kan samarbeta med eller ha någon som helst kontakt med. Alla snutar är det samma och som snut måste man arbeta efter vissa rutiner och lagar. Så är det. Sorry."

Djurförtryckares förlängda arm? What are you talkin' about?

Kanske var det lika bra, men tråkigt var det. JAG FÅR VÄL ANGAGERA MIG I ANNAT DÅ. :CCCC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0