veckans sämsta kväll.

Även om måndag inte innebär skola för mig (tack och fucking lov) så känner man änd en sån ångest. Jag hatar måndagar, av tusen olika själ. Måndag innebär en nystart på veckan, en sån press på att allt ska bli bra, men även ett litet minne ligger där och gror.

Och jag önskar jag kunde glömma dig.




hemtentorna går åt skogen, jag har börjat, men det är väldigt knapert. Veckan som kommer, blir en enda total plugg-vecka. Både grupparbete och även ensamarbete (heter det så?).

Nu ska jag ialla fall återgå till Johan Asplunds teori om livets elementära former, jag håller på att dö på blogg.se, min kursiva stil har fastnat på nåt vis? Jag får inte bort den hur mycket jag än klickar, eller skriker för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0