krogrunda som skoluppgift.

Ikväll blir det krogrunda för hela slanten, dricka öl och ha det najs. I skolarbetssyfte.

Vi kommer analysera folks beteende på krogen, folks kroppspråk, klädsel, attityd etc. Sugigt att det blev en tisdag, då det inte kommer vara ute så mycket folk, men ändå. Så akta er alla vardags-supare, ikväll blir ni betraktade av socialpsykologer, er framtid kommer bli förstörd. Hehe.

Och hur retarded kommer vi inte se ut när vi springer in på krogar, med anteckningsblock och kurslitteratur i högsta hugg? Åh, jag älskar att sticka ut!


Kommentarer
Postat av: Felli

Jag ser framför mig en moa som pratar med vingubben... behöver jag säga mer? Du har nog valt rätt linje ;)

2009-10-28 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0