vi är tuffast i stan.

Igår var det en lugn och fridfull lördag, med min kitty.
Anledningen till att det vart lugnt var för att ingen alkohol hade balndats omkring i vårt blod.
Men skit i det.

Med kittys pappas bil och fjortis musik på högsta volym cruisade vi runt i stan och tutade på fulla människor, hur kul kan det vara egentligen? HILARIOUS!

"Vi har verkligen nolife när vi gör såhär" sa kitty och körde två varv i rondellen innan vi gled in på parkeringen där alla volvoraggare står med sina skrothögar. Med solglasögonen på, köra ett varv och sen gasa förbi och asgarva, helt sjukt roligt!
Och tro inte att vi nöjer oss med en gång. Nej, många gånger ska det vara. Fyra tror jag bestämt.
Vi hann tillochmed få till en stekig bild, innan kittys kamera dog. Den ska jag försöka ragga till mig och slänga upp här när jag har tid.


stekarna.

efteråt drog vi in en snabbis på asian, nyktra och fina. Aldrig mer. ALDRIG MER säger jag. Världen är så ful genom nyktra ögon, det är itne värt att se det. Man blir så depp.

Nu blir det plugg, nästan lika kul.

/moe.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Det är verkligen nolife. Men man ska inte skämmas , alla har såna dagar. Vi har oftast såna dagar :S Men det är det som är så kul.

Livet är allt bra då :D "JAG VILL OCKSÅ HA EN VOLVOOOOOO"

2009-10-25 @ 21:59:32
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0