plugg och sånt kul.

Jag drar mig alltid för att plugga, jag vet inte varför. Men jag lyckas alltid hitta nåt med ointressant att göra (kolla runt på bilder på andras fb for example)

JAG MÅSTE PLUGGA.
Kan nån intala mig?
Moe, plugg?
Nu?

tenta på fredag, Jaget och maskerna, socialpsykologi - uppkomst och utveckling, emotioner vardagsliv och samhälle, introduktion till socialpsykologi. - I love you.

Dessutom hann inte mamma fläta mitt hår idag, så mitt undercut syns givetvis inte. Sorgligt men sant. Kanske man ska gå en sväng till salong Jakobsson och fixa? Om det blir partey tonight. (Slippa plugga?)

Kommentarer
Postat av: Elin

tack detsamma, jag visste inte att du hade en blogg! :) det är kul när man har kommit igång med skrivandet, då går det typ inte att sluta (tycker jag iaf, trots att typ ingen läser haha)

ses imorgon! :)

2009-10-21 @ 23:12:41
URL: http://oelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0