Män är svin del 2

Kitty
min kära vän
ibland slår hon bara
huvudet på spiken
och
helt ärligt
älskar jag dig helt fruktansvärt mycket

direkt printat från kittys blogg.

Jag kunde inte skrivit det bättre själv.
Funderar nu på
att gå och bli lesbisk själv.
Eller nunna.
jag har hört att Gud kan hjälpa en med sexet och sånt där
och vem vill inte knulla Gud egentligen?

Helt fruktansvärt cranky
på svinen. Faktiskt.
Jag trodde aldrig jag skulle bli bitter
MEN JO, VID 20ÅRS ÅLDER
DÅ SMÄLLER HELA LIVET.

 

To be continued.


Kommentarer
Postat av: Kitty

I LOVE YOU! Its so fucking true. Va inte ledsen, du är inte ensam om att va bitterfitta vid 20års-ålder. Jag dör typ. Vi blir lesbiska. Mr Rabbit is all we need. <3

2010-12-08 @ 23:39:18
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0