Telefonräkning deluxe.

Som de flesta kanske vet så fick jag en fet telefonräkning
som inte alls var direkt väntad
Och jag har funderat lite på den
och vad jag hade kunnat göra för annat kul för de pengarna
Här är lite exempel:

Exempel nummer 1

Två par cheap monday- byxor
en weekday-tröja





Exempel nummer 2

GigaWorks HD50-högtalare från Creative


Exempel nummer 3

Nitton stycken Ben & Jerry's
(FATTAR NI!? 19!?)


Exempel nummer 4

10 stycken six pack Corona
(okej, det där sved)



Ja, detta var bara några exempel jag hade kunnat göra, istället för att fylleringa/SMSa till norge.


Kommentarer
Postat av: Adam

HAHAHAHA! tycker fylleringa/smsa till norge var en väldigt bra spendering!:D

känns som du klagar lite på nån:S

tycker ju dock som att coronan inte hade vart helt fel;)

2010-02-02 @ 23:32:03
Postat av: Adam

HAHAHAHA! tycker fylleringa/smsa till norge var en väldigt bra spendering!:D

känns som du klagar lite på nån:S

tycker ju dock som att coronan inte hade vart helt fel;)

2010-02-02 @ 23:39:35
Postat av: Kitty

Omg! Dö typ! :(

2010-02-03 @ 11:38:53
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anabanana

INTE OKEJ!!!

2010-02-03 @ 13:56:09
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0