cinema canceld.

Det verkar som hela Halmstad har fått nippran
och har tänkt samma sak som jag
att detta året ska bli ett "bio-år"
eller så är bara alla Halmstadbor bio-horney..

.....Både snabba cash OCH luftslottet som sprängdes var totally utsålda
Har inte Luftslottet som sprängdes gått på bio i två månader!?
Ialla fall bestämde Hellström och jag
att vi skulle ta en corona and limeRobert's.

Och efter vi hade chillerat klart i de najsiga sofforna
Så tog vi vårt pick och pack,
begav oss till Corner
och tog oss en billig sofiero sunk-öl.

Och eftersom bion inte jobbade ihop med oss
så letade vi fram den sunkigaste filmen vi hittade (Saw IV)
och kurade ihop i min säng
skrikande, blundande, ätandes på godis (passande, vi VET.)
Men fan vilken najs fredag!

Kommentarer
Postat av: Kittan

Jag tror att hysterin kring dessa nya BRA filmer faktiskt kommer hålla i sig ett tag till.. Tyvärr! Det var likadant förrförra veckan, en dag mitt i veckan skulle Tildas mamma på bio, utsålt! mitt i veckan - ej normalt.

Hoppas ni hade det kul :)

2010-01-23 @ 05:07:10
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0