HULTSFRED STÄLLER FUCKING IN.

Hultsfred är inställt.
fattar ni?
INSTÄLLT.
i ett halvår har vi planerat detta
gjort listor
varit på utflykt till gekås för att bunkra upp med äcklig mat som festivalmänniskor äter
JAG HAR FÖRFAN BÖRJAT PACKA
Och så händer det här

jag ska sluta andas.
*Slutat andas nu*
nejmen serri, jag hade verkligen behövt det
lite oansvarighet
riktigt ordentliga fyllor
med återställare dagen efter
VI SKULLE FÖRFAN PROVAT MYTEN OM TAMPONGER MED SPRIT I ARMHÅLAN

Och all jävla alkohol som vi beställt då!?
fan, patriks buddy har ju flängt fram och tillbaka från tyskland femtio gånger för vår skull
nu står vi här med en jävla massa alkohol
OCH VART I HELVETE SKA VI GÖRA AV DEN DÅ

Jag skulle sett kent för tredje gången
shout out louds för andra
äntligen sett johnossi, hoffmaestro, miike snow, hästpojken, maskinen, krunegård, melissa horn, med fucking mera.
nej nu ska jag nog ta och sluta andas för evigt
nu dör jag
hejdå
Innan jag dör så bjuder jag på en gammal goding
peace and love -07, fina tider var det.
det skulle blivit minst lika fint.




Kommentarer
Postat av: Kitty

Gumman! Nu blickar vi framåt och du ska se fram emot helgen och att du är ledig en vecka! Kommer fler chanser, och vem vet... då kanske du t.om får med mig ;) hueheuehue

2010-06-30 @ 19:15:40
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0