SYSTEMBLOGASTjEjEN.

Idag är det:

-Måndag
-Dags för Riccardo-jobb, efter en veckas ledighet
-en regnig dag
-Min födelsedag :3333333

Kvart över tio cyklade jag iväg, på min nya cykel
med mina bröder i släptåg
och massa paparazzis efter mig
fick tag på samtliga bilder,
men hittar inte sladden, så dessa kommer upp snart hihi.

Väl framme på bolaget
Så var alla corona tillfälligt slut :((((((((((((((((((((((
var är min Gud!?
jag har inte trollat med råvarorna, bara ätit bröd och druckit vin, vad mer begär Gud?

Hursomhelst,
blev det två limited edition cider, och två heineken
jag slängde fram mitt leg snabbt som ögat
fick en rosa dosa med sommargodisar
och ett stort grattis på födelsedagen, hihiih

Kvittot, hihi.

kassen, hihihi

dosan, hihi.

dagen till ära har jag gjort en "dagens bästa" lista,
Lyssna och njut.

To be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0