Saturdaynight fever.

Lördagen var ändå jävligt najs,
sjukt najs!
För att sumera:

* Gott vin och sällskap
* hellikopterfylla
* buzz in till ztan, zitta kne
* Bråkade med bästa bögkomis
* efterfest hos Kitty
* Somnade på köksgolvet, på någon annans jacka
* Vaknade klockan 6, längtade hem till min säng
* Snodde en tröja från Kitty, gick hem i kolmörker
- inte ens gatubelysningen var på, svär på allt!
(tänkte ringa någon, MEN JAG ÄR VÄNLIG OCH GÖR INTE SÅNT.)
* Kom hem klockan 06.30, däckade i min egna säng

Kortfattat: Jävligt lyckat trots allt.
Gårdagen bestod i att sitta stilla
på köksstolen
med munnen på vid gavel
Och ba stirra ut genom fönstret. Ja, herrejävlar.

Idag är jag duktig. Eller nästan.
Sitter och pluggar
med fjärilskebab AB-tröjan,
och har nyduschat hår.
Livet är ändå jävligt fint!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Så jävla bra kväll! Härlig gäng vi fick ihop :)

Sova på köksgolv är skönt tycker jag.. hehehe! Fin tröja ;D Saknar den utgången med tröjorna!

2010-11-15 @ 21:35:52
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Lotta :)

HAHAHAHAH bäst när ni skulle blanda drinkar i en djup tallrik och skulle ha en paraply-drink och tog en osthyvel ... hahaha typ bäst vafan får ni allt ifrån xD

2010-11-17 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0