jag är tillbakaaaa!

Oj, man skulle ju nästan kunna tro
att jag har legat däckad
i körtelfeber (nä, det var faktiskt bara ett vanligt virus. Puh.)
de senaste 34593850984056 åren.

Och Hellström,
jag har tänkt lite på dig nu när jag har varit sjuk.
Tänkte på hur DU har berättat hur sjuk du var
och att du sov med badlakan
och sen spelade jag lite på ferryhalim.com
Gamla goda tider.

Ja, inte har jag hängt här ialla fall.
Nu är det ändring på det!
Det är ju påsk. Måste hinna gå och tigga godis a´la påskkärring.

GrAtis är godast som jag brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mois, du är verkligen en bra vän som tänker på lilla mig! :) Tur att du är frisk nu då! :D <3

2011-04-23 @ 10:21:39
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0