<3

Sjung en sång utan ord om ljusa nätter
Sjung för mig igen, du lät som snöfall
Jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner
Sjung om de gånger vi delade ett liv med en blick

Och i vårt land så får man inte vara för mer
Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser
Det finns inga ord för det, på det här jävla språket
Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak



Min lilla pajk,
jag saknar dig mer än någonsin
om det nu är möjligt.
Nu när jag går igenom det mest jävliga som finns
så är det ännu jävligare att inte ha dig vid min sida
livet är inte rättvist.
Det är fan inte rättvist någonstans.

Kommentarer
Postat av: Raffe

Heej tjejen inget är lätt och inget är rättvist i den här världen speciellt inte i det Svenska systemet,du ser själv på kontoret dem gör bara fel hela tiden men du har min suport :)

2011-11-25 @ 22:48:39
Postat av: slevin

mosis, mosis <3 tänk på allt fint ni fick ihop och glöm inte alla här på jorden som finns för dig.

2011-12-01 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0