for amanda, forever ago.

Lilla Amanda, här kommer ditt efterlängtade inlägg! For you only!

En månad har gått sedan min bättre hälft lämnade kvar mig.
Och jag finner inga ord över hur mycket jag saknar henne.
Saknar lixom någon
som knackar på dörren mitt i natten
för att fråga om hon får en kram,
någon som ringer och frågar
”HEJ. HAR DU KOLASÅS? FÖR JAG HAR 2 LITER GLASS. STRÖSSEL DÅ?”
Saknar någon som frågar
”Hej Moa. Ska vi ta en lugn utekväll? Ett glas vin?”
och så slutar det med
att vi dricker varsin flaska vin
och får VIP-kort på corner,
Saknar hon som grundade minibröst-klubben,
saknar någon som blandar ut mitt vin med sprit,
saknar någon
som kommer hem till mig mitt i natten för att kolla film
(varför gör vi alltid det? Båda somnar ju alltid ändå).
Saknar min lillasyster, min Amanda.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Raffe

Moa ska vi dricka tequila ? :)

Jag vet hur du känner när du skriver så,

kämpa på katt-girl :)

2011-10-06 @ 00:09:40
Postat av: Raffe

förresten snygga bilder på er två ni ser så glada ut :)

2011-10-06 @ 00:12:05
Postat av: Anonym

shooot cheyerna ; ) älskar dig :)

saknar dig :)

2011-10-08 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0